آهــــــــــــــــــــــ






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


sOOzeDeL

 


 

 


 

تلخی کام من از زهر ســــــــــــیگار نیست

درد قلب من از دود ســــــــــــــــیگار نیست

 اشک  من از دود ســـــــــــــــــــیگار نیست

آه چه بد نام شده ای ای همدم تنهایی من


 


 



mohammad.eos

نظرات شما عزیزان:

لبخندم
ساعت2:04---8 خرداد 1393
محمدجان
جات تو تک خیلی خالیه
سرباز وطن هر وقت تونستی به ما یه سربزن از دیدنت خوشحال میشیم
هر جاهستی موفق و شاد باشی

پاسخ:لبخند اگه دوباره قابل دونستی و اومدی ی ایمیل برام بزار ممنون



لبخندم
ساعت15:51---17 ارديبهشت 1393
دنیای من مجازیش هم غمگین بود..........
محمد جان هزارتا لایکککککک
پاسخ: ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت2:50توسط mohammad | |